خرید قطعات یدکی پنکه پارس خزر تامین قطعات یدکی انواع پنکه ایستاده و کنترلی و دیواری و رومیزی و پایه تلسکوپ ی انواع قاب موتور پایه بدنه چهارشاخه گلویی انواع پره و پروانه پنکه کلیه برندهای جهانی

لوازم خانگی یکی از پرکارترین وسائل روزمره در زندگی امروزی خانواده های پارسی است. پنکه پارس خزر از قدیمی ترین تولیدات شرکت پارس خزر است که می توان آنرا یکی از ضروریات منزل نامید، چرا که استفاده از پنکه به عنوان یکی از کم مصرف ترین لوازم خانگی سرمایشی به شمار می رود که بسیاری از اوقات شبانه روز، آنرا می توان جایگزین سایر لوازم خانگی سرمایشی نمود و به اقتصاد خانواده نیز کمک نمود. مصرف انرژی که یکی از دغدغه های خانواده هاست با استفاده از پنکه بسیار بهینه می شود. اگر شما تا پیش از این، پنکه خریداری نکرده باشید، احتمالا انواع پنکه را بطور کامل نشناسید

تعریف پنکه

پنکه یا (Fan) وسیله ای است که شامل یک پروانه با پره های اریب که به یک موتور متصل است(موتور معمولا به صورت تک فاز و از سیم پیچ کمک میگیرد) که با چرخش سریع خود باعث جابه جایی هوا و ایجاد باد در فضا می شود،به تازگی محصول جدیدی به نام پنکه بدون پره نیز وارد بازار شده است که فاقد پره است،در مناطقی رطوبت هوا بالا است یا پنکه آبی به تنهایی جواب نمی دهد از پنکه استفاده می شود .

مشخصه های اصلی یک پنکه خوب

•    نوع، وزن، و اندازه پنکه متناسب با محیط مورد استفاده باشد.

•    سرعت وزش و پرتاب باد خوب اهمیت دارد.

•    تنظیمات آسان

•    بی‌صدا یا کم صدا بودن

•    گارد محافظ از پره ها (پره‌های ایمن)

•    سهولت تمیز نمودن

•    زیبایی و مدرن بودن

•    برخورداری از امکانات مانند چراغ، تایمر، کنترل از راه دور، عملکرد ریتمی (تغییر خودکار سرعت وزش)، گردش افقی و عمودی و … مورد اهمیت است.

شرکت پارس خزر

پنکه پارس خزردر اسفند سال ۱۳۴۷ شرکت پارس خزر با همکاری شرکت توشیبای ژاپن کارخانه پارس توشیبا را در استان گیلان راه اندازی کردند و بعد از انقلاب نام این شرکت به پارس خزر با مشارکت و همکاری تغییر نام یافت،این گروه صنعتی در حال حاضر بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در ایران است که با تولید ۴۱ محصول در ۲۴۶ مدل سهم بزرگی در تولید داخلی و صادرات در عرصه بین الملی دارد.از تولیدات این شرکت می توان به تولید انواع بخار شو،جارو برقی،تصفیه آب،سرخ کن،لباسشویی،کولر،چرخ گوشت،آبمیوه گیری،مولتی کولر و پنکه اشاره کرد.

اگر می‌خواهید یکی از بهترین برندهای بازار برای پنکه را انتخاب کنید بدون شک پنکه پارس خزر یکی از خوش نام ترین هاست. این مدل پنکه پارس خزر با طراحی فوق العاده زیبا و ساخت با کیفیت ایرانی برای مصارف گوناگونی مانند ادارات، باشگاه ها و مطب ها و خوابگاه ها و منزل مناسب است. عملکرد ۳ سرعته و سیم بلند و پایه مستحکم و فیوز حرارتی موتور و سایر ویژگی ها باعث شده است تا انتخابی عالی برای خرید پنکه دیواری و رمیزی و ایستاده باشد.

  • طراحی زیبا
  • مجهز به صفحه نمایش دیجیتال
  • کم صدا
  • دما سنج
  •  دارای تایمر و ریموت کنترل
  • پایه قابل تنظیم

پنکه پارس خزر

شرکت پارس خزر با ایجاد رضایت مشتریان خود از طریق ارایه کیفیت بالا (گواهینامه استاندارد ایمنی و نشان استاندارد اروپایی CE) و خدمات پس از فروش مشتریان خود که شامل ۲۵ ماه گارانتی و دو ماه گارانتی تعویض محصول است جای هیچ تردیدی را برای خرید باقی نمی گزارد

انواع مدل‌های پنکه

 پنکه های پارس خزر در انواع زیر تولید می شوند:

پنکه رومیزی: از اولین مدل های کلاسیک‌ پنکه است و فضای کمی را نیز اشغال می‌کند و به‌راحتی قابل‌حمل بوده و می‌توان آن را در فضاهای مختلف استفاده نمود.

پنکه‌های پایه‌دار:

از متداول ترین انواع پنکه برای استفاده در محیط‌های خانگی و اداری است و برای همه فضاها کاربرد دارد.

پنکه دیواری:

همان پنکه رومیزی است اما با این تنها تفاوت که روی دیوار نصب می شود و فضایی در روی سطوح اشغال نمی کند و از دسترس کودکان نیز بدور است.

پنکه سقفی:

این نوع در چرخش مؤثرتر هوای اتاق کمک فراوانی می‌کند و علاوه‌ بر خنک کردن، هوای اتاق یا سالن را تهویه نیز می‌کند.

پنکه بدون پره:

از جدیدترین مدل‌های پنکه بوده و حالت‌ رومیزی آن جز تولیدات با برند سایا می باشد.

بهترین پنکه رومیزی پارس خزر

یکی از پرفروشترین پنکه های رومیزی پارس خزر پنکه مدل ۳۰۱۰ آن است که با طراحی کلاسیک و کیفیت مطلوب خود باعث این روند مثبت شده است،موتور مجهز به فیوز حرارتی است و دارای تنظیم سرعت سه حالته است گلویی این پنکه هم به‌صورت جغجغه‌‌ای امکان تغییر زاویه وزش باد را به ما می‌دهد. امکان چرخش افقی هم از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند به کیفیت عملکرد دستگاه و سهولت استفاده از آن بیانجامد. نشانگر کوچکی نیز روی پنکه پارس خزر مدل ۳۰۱۰ تعبیه‌شده که سرعت فعلی عملکرد پنکه را نشان می‌دهد تا کاربر در صورت نیاز بتواند آن را تغییر دهد.